Prejel/a sem pokvarjen ali napačen izdelek - Kaj naj naredim?

Vedno se trudimo po svojih najboljših močeh preveriti izdelke, preden jih pošljemo, in jih zapakirati na najboljši možen način. Ker skoraj vsi okvirji/ogledala, ki jih pošljemo, vsebujejo pravo steklo, se žal zgodi, da kakšen izdelek prispe polomljen. To se pojavi v približno 1-2% vseh paketov in je nekaj, kar si nenehno prizadevamo zmanjšati, da vi kot stranka nimate težav, pa tudi da bi bil naš vpliv na okolje čim manjši.

Vse naše okvirje pakiramo v čvrste kartone v kombinaciji s kraft papirjen in kot zaščito pred udarci so vsi okvirji zapakirani v folijo z mehurčki (Na žalost je folija z mehurčki material, ki najboljse ščiti, trudimo se minimirati njeno uporabo), da bo prevoz do vašega doma čim bolj varen.

Če imate nesrečo in prejmete polomljen ali napačen izdelek, se vedno potrudimo, da vam hitro in preprosto pomagamo ter zmanjšamo vaše nevšečnosti. Vse kar potrebujemo od vas je slika polomljenega izdelka. Pošljite nam jo preko e-pošte na info@bgastore.si skupaj s številko naročila, vašimi kontaktnimi podatki ter tem, kaj se je zgodilo, mi pa bomo poskrbeli, da bodo težave v najkrajšem možnem času odpravljene. 
Reklamacijo lahko naredite tudi prek nasega klepeta, če želite stopiti v stik z nami, kliknite na rožnato polje za klepet desno spodaj.

Nas končni cilj je vedno, da ste vi kot stranka zadovoljni. Če mi naredimo napako (ali dostavno podjetje) se vedno potrudimo, da boste na koncu zadovoljni. Če želite prebrati naše celotne pogoje nakupa -kliknite tukaj-