Zgodba o BGA

To je zgodba o preobrazbi in širjenju. Fascinantna zgodba, ki se začne z majhnim lokalnim družinskim podjetjem v Gävlu, ki je danes veliko podjetje z e-trgovino in se z veliko hitrostjo širi po Evropi. V teh letih se je marsikaj zgodilo, marsikaj spremenilo. A nekaj kar ostaja, kar obstaja že vse od ustanovitve podjetja leta 1993, je odzivnost. Radovedno prisluhniti in razumeti, kaj kupci iščejo - včasih se preden razumejo sami. To, skupaj s pridihom drznosti, veliko osredotočenostjo na kakovost in trdno vero v lastno ponudbo, je nekaj najpomembnejših sestavin v receptu za uspeh podjetja. To je zgodba o BGA.

Prolog - Malo družinsko podjetje
Pise se leto 1993, mesto je Gävle. Bengt Andersson ustanovi BGA Videoproduktion, lokalno podjetje s poudarkom na produkciji informacijskih filmov in prenosu tankih filmov na VHS. V poznih devetdesetih letih se je povpraševanje po storitvah prenosa in pretvorbe močno povečalo, zato so te storitve postale večji del poslovanja podjetja.

Poglavje 2002-2005 - DVD v modi
V 2000-ih je povpraševanje po prenosu filmov na DVD absolutno eksplodiralo, kar je za nas pomenilo velike priložnosti za rast takrat se precej skromnega in lokalnega podjetja. Na tej stopnji je Björn Andersson stopil v podjetje s polnim delovnim časom in investirali smo v nove stroje, ki bi obvladali kakovost in širino, ki smo jo želeli ponuditi pri prenosu filma z video traku na DVD.

Poglavje 2006-2007 - Velika mesta privlačijo
Leta 2006 smo izvedli nove naložbe, ki so nam dale priložnost ustvariti lastne stroje za prenos tankih filmov. Stroji, ki bi izpolnili naše visoke zahteve glede kakovosti in enostavne uporabe. Leto 2006 je bilo tudi leto, ko smo začeli iskati pot izven Gävleja in odprli podružnice tako v Stockholmu (Lidingö), kot v Gothenburgu. Zaposlili smo tudi prvega zunanjega sodelavca v naši pisarni v Gävlu, Kristofferja Sjöléna, ki dela še danes in je danes odgovoren za našo celotno proizvodno enoto za vse vrste digitalizacije.

Povpraševanje po storitvah v diapozitivih in fotografijah je naraslo in jeseni 2006 smo svoje poslovanje razširili tudi na to.

Aprila 2007 smo odprli vrata naše podružnice v Malmöju, oktobra istega leta pa smo odprli že našo drugo podružnico v Stockholmu, tokrat v Hammarby Sjöstadu.

Poglavje 2008 - S celotno Švedsko na vidiku
Želeli smo naše storitve ponuditi več ljudem na Švedskem, zato smo leta 2008 razširili dostave na dom na približno petnajst lokacij. Preselili smo se tudi v nove, sveže prostore v Gävlu in Gothenburgu.

Poglavje 2009 - Megametrski ozek film
Eno od mnogih dogodkovno bogatih let, v katerih smo še razširili našo priljubljeno storitev dostave na dom. Tokrat smo jo ponudili celotni Švedski, tudi brez dodatnih stroškov. Prav tako smo se odločili zapreti naše trgovine v Lidingu in Hammarby Sjöstadu v korist lokacije v Östermalmu, kjer bi lahko ponudili krajše dobavne roke in privlačnejše delovne ure. Leto 2009 je bilo tudi leto, ko smo se preoblikovali v delniško družbo BGA Videoproduktion AB. Med letom nam je uspelo poskenirati 1.000.000 metrov tankega filma - kar je bil rekord, ki bo pozneje krepko podrt.

Poglavje 2010 - Podjetje raste v vse smeri
V letu 2010 smo svoje poslovanje razširili tudi na digitalni razvoj. Poleg tega smo odprli dve popolnoma novi trgovini, eno v Stockholmu in eno v Norrköpingu. Našo trgovino v Malmu smo preselili v nove prostore v središču mesta, kar nam je omogočilo boljši odpiralni čas tudi tam. V Gävleju smo začeli preraščati naše 320 kvadratnih metrov velike prostore, zato smo se morali preseliti v nove prostore nekaj ulic stran.

Poglavje 2011-2012 - Posodobitev
Leta 2011 smo videli - in izkoristili - priložnost za nakup dveh obstoječih fotografskih trgovin v Jönköpingu in Sundbybergu. Tudi trgovina v Gävlu, ki si je prej delila prostor z našim proizvodnim obratom, se je morala preseliti v nove in čisto lastne trgovske prostore v središču Gävla. Leto 2011 je bilo tudi leto, ko smo pričeli s posodabljanjem trgovin in podaljševanjem delovnega časa. To delo se je nadaljevalo in okrepilo v letu 2012, ko smo tudi ustanovili naše ločeno podjetje BGA Fotocenter, kjer razvijamo slike in izdelujemo povečave.

___________

Nova poglavja v zgodbi o BGA
BGA Videoproduktion je močno rastla, po vsej državi so se odpirale podružnica za podružnico in vedno znova se je izkazalo, da so naložbe obrodile sadove. Toda največji mejnik v zgodbi BGA je tisto, kar se je zgodilo, ko smo želeli in si upali še več. Vzporedno s prvotno dejavnostjo se je začela stranska dejavnost, ki se je osredotočala na foto okvirje in foto albume; BGA Fotobutik. In za te izdelke je bila opažena priložnost za raziskovanje novih trgov, namreč spleta.

___________

Poglavje 2013 - Rodi se spletno trgovanje
Zdelo se je, da je splet razburljivo mesto z neskončnimi možnostmi, tudi za podjetje s sedežem v malem Gävlu. Ob prelomu leta smo odprli spletno trgovino - prvo naročilo pa je pravzaprav prišlo že na silvestrovo 2012. V središču pozornosti so bili elegantni in cenovno dostopni okvirji, zanimanje za te izdelke pa je bilo ogromno. Okvirji v nekoliko nenavadnih velikostih in barvah so postali presenetljivo priljubljeni in hitro smo razumeli, da obstaja vrzel na trgu, ki jo je treba zapolniti.

Poglavje 2014 - Spletna trgovina potrebuje večje zavetje
Zanimanje za naše okvirje se naprej narašča in med letom več kot podvojimo število kupcev v e-trgovini. Leto 2014 je bilo intenzivno, ko smo z velikim entuziazmom in vrtoglavo hitrostjo širili ponudbo izdelkov. Ni presenetljivo, da smo zaradi tega hitro prerasli naše obstoječe skladišče in smo morali razširiti skladiščni prostor.

Poglavje 2015 - Spletna trgovina začne raziskovati nordijske države
Z dvema odličnima letoma za nami smo se ze močno privadili biti e-trgovec. Zdaj je prišel čas, da se ozremo preko meja države in odločili smo se, da ustanovimo podružnico na Norveškem, kar se je tudi uresničilo 1. novembra 2015. Že prej spomladi smo ugotovili, da je takratno skladišče postalo premajhno (spet!) in ponovno se je začelo iskanje večjih površin. Tokrat smo bili vsi malo bolj izkušeni in smo takoj iskali prostore, ki bi prenesli vsaj en del bodoče rasti (ker se je to res izšlo!). Konec leta smo končno našli svoj dom in selitev je potekala spomladi 2016.

Poglavje 2016-2018 - Spletna trgovina je v fazi razvoja
S selitvijo v nove prostore smo imeli dovolj prostora za razvoj! In v letih, ki so sledila, smo razširili ponudbo okvirjev za fotografije in začeli radovedno iskati nove izdelke, s katerimi bi okvirje dopolnili. Elegantni in trendovski plakati so se zdeli kot razumna izbira - in tako je moralo biti. Želja po odkrivanju sveta je postala še močnejša in začela se je nova sestrska stran na Finskem. Leta 2017 smo ponudbo se razširili in začeli ponujati veliko elegantnih ogledal vseh oblik, barv in velikosti. Istega leta smo se razširili tudi na Dansko, kjer se je izkazalo, da je trg, kjer so naši izdelki zelo cenjeni. Vstopiti na štiri trge vsekakor ni bilo slabo, a svet zunaj nordijskih držav je vseeno vabil.

Poglavje 2019 - Spletna trgovina spremeni stil in ime
BGA Fotobutik spremeni ime na in s spremembno imena je prišel tudi popolnoma nov grafični profil. A to zagotovo ni bilo edino, kar se je zgodilo v tem pestrem letu. Veliko novih, razburljivih izdelkov je napolnilo našo spletno trgovino in skladiščni prostor je bilo potrebno razširiti na celih 5000 m2. Leta 2019 smo tudi praznovali, da je spletna trgovina od svojega začetka presegla 200.000 strank.

Poglavje 2020 - Spletna trgovina in pandemija
Prišla je pandemija in vsi so več časa preživeli doma. Mnogi so živeli kot se nikoli prej in notranja oprema je bila visoko na seznamu nakupov. Širili smo se z vrtoglavo hitrostjo in odprli spletne trgovine na Nizozemskem, v Belgiji, Nemčiji in Avstriji. Ponudba se je še povečala in pojavilo se je veliko novih trendovskih izdelkov. Skladišče je bilo razširjeno in spletna trgovina je skokovito presegla 400.000 strank od začetka delovanja.

Poglavje 2021 - 2022 - Spletna trgovina se se naprej siri
Hitra širitev nam je dala priložnost, da se preizkusimo z novim asortimanom, ki se razlikuje od prej ponujenih izdelkov. Vendar smo ugotovili, da novo ni vedno boljše. Namesto tega bi se morali osredotočiti na tisto, kar nas najbolj zanima in kjer imamo strokovno znanje - namreč okvirje! Skladiščno površino smo povečali na ne skromnih 8000 m2. Širitev v Evropi se je nadaljevala in BGA je vstopila na trg v Angliji, na Irskem, v Švici in Franciji. Ustanovilo se je še eno spletno mesto - bgaframes.eu - ki strankam v več evropskih državah omogoča dostop do naših prvovrstnih izdelkov.

Pred epilogom nas čaka še dolga pot in v zgodbi o BGA čakajo številna razburljiva poglavja. Bodite del zgodovine in preverite našo impresivno ponudbo okvirjev za vsak stil!>